MEN vadfan?

heh. igår.. jag hann inte skriva lååånga inlägg om jul och igår.. det blev lite annat som hamnade framför.. anyway tänkte skriva lite nu och spara i utkast.. jag skrev bara lite igår, och glömde spara i utkast. Lame. ^^


Dagens planer var egentligen pulka med MC men hon skulle till gbg så det blev inte av, men det gjorde inte heller så mycket.. jag vaknade typ 13... herregud? ... Tittade iofs på tv tills 02 igår själv.. men yeye nu idag så ska jag väl mest spela med hasse, klas och tim ;D . nice!


Ouh just det! Jag fick en nystickad mössa av min farmor för typ nån vecka sen, som jag glömde visa.. iofs är den liiiiite kort men den räcker precis till öronen, sen får håret värma I guess ;D

Vet inte varför jag ser så sne ut vid mun & näsa på bilden? whatever ;D det var endå ingen poserbild som var meningen att vara perfekt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0