MIddag hos farmor

Ih! kom just hem från farmors middag. det var gott :) och mysigt!
Käkade lasagne och sen sockerkaka till fika.. Yummie!

Hmm vene vad mer jag ska säga.. jag är sjukt trött ;( men ska sova tidigt eftersom det är bassängträning imon och sen skola vid 11... poooop. Hoppas hasse kommer tidigt så vi kan handla julklappar imon så jag slipper det på tisdag eftersom då ska jag vara med Amanda och sen är det skola vid 15 till 17..eller.. ska till f.d. skolan med amanda helt enkelt.. blir nog inte mycket mer än så eftersom tim är här hemma ..

FÖrövrigt så har jag lite cashproblem.. måste ha sex böcker till min kurs. jag har 1000 kr. GJ...





Unfair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0