Överraskad!

HAha.. Detta kan verka liiiite dirty (men jag ska ändå duscha idag.. xD)..
Jo iaf jag har en tvättkorg i mitt rum och överst så låg det en stoooor vit thsirt. OMG tänkte jag, TIMS PARFYM<3
Så jag drog tag i den, drog in väääärldens djupaste andetag genom näsan. Och sen säger jag URK BLÄÄÄ och tittar på den med en obehaglig min, detta går väldigt snabbt. Ungefär lika snabbt som att hjärnan hinner koppla denna "urk blää " lukten till pappas deo plus massa svett..

Hahahah vilken fail. Pappa hade tydligen slängt sin tröja övert i min korg men det var väl inte så oväntat sen när jag tänkte efter, eftesom tim var här för två veckor sen .. hah.. fail.



haha, HUR SÖT ?:D



Den här bilden förklarar mig lite grann nu när jag tänker efter...
Inte för jag är suicidal utan om jag mår lite kasst så kan en sån enkel liten sak göra mig lite gladare igen. Så fungerar väl kanske de flesta... men ah waow.. igår t.ex. var jag ju inte så pepp, då peppade pappa mig på sitt konstiga egna vis men framför allt så skrev MC till mig... det gjorde mig till en liten solstråle...

AAAAH!!! glömt medicinen kom jagp å. HEjsolong blir engelska hela dagen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0