Places I want to visit.

Hej. Först och främst.. har maassssssa kommentarer att svara på, men inte hunnit .. tänkte bara visa er lite av min framtidsplanering.. för ja, ni vet väl hur jag alltid planerar allting i minsta detalj ? Och planerar framtiden waay before det är nödvändigt?.. yap.. thats me..

Iallafall! jag har några ställen jag vill besöka innan jag dör:)

1. Galapagos öarna (se alla wacko djur)
2. Madagaskar (wackodjur ;D)
3. Machu Pichu (sydamerika)
4. Grekland (igen.. med kirsty.)
5. New York (igen ;D)
6. London
7. Venedig (? eventuellt. inte säker på den än...)
8. Thailand (också osäker... känns läskigt med alla peddosar, horor o.s.v. plus att bli lurad 24/7 av folk känns sådär också.... hmhmhm)
9. Sen även ett place med jääääääääättefina öar.. minns inte vad det hette.. Kirsty vet vad jag menar för hon visade mig det.. men waow vad det verkade fridfullt och coolt
10. Regnskogen somewhere.. Vill se djuren :)
Sen även 11. Irland/Scottland, men det är mest för Tim vill dit.. och jag antar att jag lär resa med honom till de flesta ställena..
11. Japan
12. Kina


Undra om man hinner (och har råd) att åka till 10 ställen på 10 år? Vill gärna inte ha kids innan jag besökt dessa platser. Kanske grekland, venedig och thailand går an med kids, men Dunno o.0





Chinatown i sommras :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0