Shallow beautiful people <3

Drar i mig sista colan nu och lyssnar på neverstore.. har fortfarande inte tittat på pocahontas... xD bara börjat.... laddar just nu upp massa videos från oslo.. här har ni några bilder :)




Kirsty & Bea första kvällen <3



jag andra kvällen. har dock ingen bild på klänningen som jag hade hoppats på men yeye..



tacos <3 ;D




Jag & Nick (omjag minns rätt...>< )




Svensken (och trollkarlen!!! ;D) anton, svensken max och norsken... glömt namnet ;(
Piteå och stockholm. det var väl inte så svårt att gissa vart max kom från HAHAHA...




Vi dansade mer Leroy ;) och jag blev grymt imponerad av lilla Anton... han var dessutom en 92a? wth.. hur har han hunnit lära sig alla trix... jävlar vad han var grym!!! ;D och trevlig med så det var ju ett plus...


Alltså ja. det var verkligen skittrevligt på hennes jobb :) Alla var goa och glada (fast det ska man vara som säljare ;) haha...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0