Snaaaaart

åh wie! imon kommer hasse :D awesome!... dock.. idag blir tråkig... vi ska flytta grejer, bygga grejer, måla grejer o.s.v. igen.. packa grejer med antar jag :)

Men det behövs göras så nemas problemas.. kanske inte är alltför aktiv idag heller tyvärr peepz...
har fortfarande inte kommit underfund med vad som händer på nyår..Mc har en middag vet jag, men vad ska mamma och pappa göra? Hasse? alla andra......... INGEN verkar veta förrutom mc.. goddammit.

Haha.. hur pinsamt är inte det här.. Nu kom "Graaf Sisters - You got" på min spotifylista.. hehh ;D Don't be hatin'!

Iallafall.. efter att vi har fixat runt i lägenheten så ska jag plugga.. sååååå... ingen toppendag kanske ;P Men a woman gotta do what a woman gotta doooo..

Orkar inte leta upp en passande bild så ni får två random som bara låg på skrivbordet..




Alltså. Är denna från 07 eller 08? anyway. DÄR SER mina kindben och haka ut som jag vill att dom ska göra alltid <3 aff.. aesome

Nallo, MC & Moi på halloween ngt år

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin ni va

2010-12-19 @ 13:54:56
URL: http://zekokocak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0