10kronorsrör

Puuuuuuhhhu! Precis ätit, nudlar från chinamaten igår.. Har ätit tre (eller fyra??? ! FYRA!!!) gånger från den kinamaten.. är alltid så jävla mycket man får, och när man tänker på det, om man inte köper det dyraste så är det fan 70kr, precis som en pizza. värt! Men mitt var lite dyrare för jag tog nudlar istället för ris.. haha.. jaja..

Idag gick jag till banken men glömde gå till apoteket så jag ska gå imorgon istället... Men iaf.. när vi spelat klart Dominion (som jag vann!) så gick jag till banken med alla mina pengar.. Hade två ärenden...
Lämna in alla mina tior och få min bankkod (har glömt den! haha)
Tiorna fick jag inte lämna in, utan att betala en kostnad.. Jag fick istället med mig pappersrör hem så jag fick fylla och sen lämna in, för då slapp man kostnaden. Idioter, försöker få pengar för allt!!!
Koden fick jag hem på posten om några dagar.. Nice nice!

När jag kom hem så spelade mamma, pappa, jag och hasse Gin Rummy.. Jag förlorade bigtime.. haha.. Pappa vann!


Btw här är bilderna från igår! Kunde bara fota jättelite eftersom kameran hade lågt batteri!




Träffade på Johnny och Jesper! :D



Jag låg och myste med Tim <3!

Oh just det! Innan poolpartyt så satt vi och förkrökade... Då märkte jag att batteriet var lågt, så tänkte "oh laddar den" sen glömde jag den såklart... lols.

Här har vi iaf en bild jag tog innan jag laddade den. Tim köpte någon "cool öl" som tyvärr var äcklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0