AAAH blir galen!

HAR FORTFARANDE ASONT.

Spelade aldrig GuitarHero. Jag ville sova istället och göra så det här pisset gick över.
Men det ville inte Tim & Hasse att jag skulle göra. Så vi tänkte att vi ser klart på Harry Potter istället.

Nej. För då sa pappa att vi skulle åka till affären. Så det gjorde vi. Fick as ont i magen.
Fan.
Sen la jag mig och sov innan maten. Vaknade, åt, fick asont och la mig igen. Somnade. Sen ringde det två gånger.

Första gången var Amanda, då sov jag fortfarande.. Vaknade upp bara plötsligt och somnade om.. Sen typ direkt efter så ringer Kirsty.

En sak som är bäst i hela världen är att Kirsty kommer imon. Det är så jävla underbart superbra. Hoppas bara magonten har försvunnit då.

Kommer inte gå på Amandas fest idag tyvärr. Hatar sånt här. Hade sett fram emot det.. Har tillochmed alkohol i kylen och allt. Fan haha!
jaja, det är bara ta det som det är och försöka att inte bry sig.


Idag är det typ 30 grader varmt ute. Jag mår asdåligt så har vistat mig ute i solen typ..10 minuter max idag. Det suger ju....

Nu ska jag peppa upp mig inför imorgon istället och önska att allt det här onda försvinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0