alltså... G Ä S P !

Jag är ALLTID sån här! Går upp, vad jag tror, är "Bra Tid" så allt går att förbereda..
Nu sitter jag här, håller på att somna och har bara TVÅ saker kvar att göra på typ två timmar. Worthless!
haha alltid samma saaak! Men iofs kanske bättre att ha det såhär än att stressa?

Måste borsta tänderna/ Ta min medicin (ja, dom går hand  i hand eftersom jag MÅSTE borsta tänderna efter den medicinen...) och så ska jag borsta tänder /hår.. Dom går inte hand i hand men jag brukar alltid räkna dom som det....Vet inte riktigt varför haha...



Okej.. så kanske tre saker. Som går på.. ja, like what?? 20 minuter..
Kom precis på att jag måste lära mgi skriva lite mer...Vuxet.. Mamma ska läsa min blogg nu när jag är i USA..


Förresten! HEJ MAMMA! Jag älskar dig! Hälsa pappa & Klas detsamma.
(hahah! Jag antar att Hasse har åkt. Annars får du hälsa han samma sak! :))


Nu ANAR ITNE HUR GLAD JAG ÄR! Trots att jag bara sovit 4,5 timmar.. haha.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0