Äntligen bilder och videos!

Kommer lite bilder som jag inte kunnat lägga upp innan :)


A6 gallerian med Tim



Jag köpte en leksak till Hasses kisse Minou och Tim köpte några protein-piller till hans träning, som tydligen skulle ge explosivitet, haha.. det var det enda killen i affären kunde om de pillerna typ!



Jag & Tim <3



Dagen med Eclipse bion

Jag åt jordgubbar till frukost, mumma!



Hade köpt massa yummie grejer på coop!

Hasse var lite feminin i Kirrans brillor.. haha snygging



Dagen på stranden + utgång

Thea kom och chillade med oss! :D






Hasse & Leena var glada!




När vi gick ut tog jag mina super duper mega ultra snygga killerheels. Fyfan vad ont det gjorde när jag nyktrade till haha! Men måste börja "gå in dom" så jag kan ha dom normalt!




När jag & Tim hade gått till saltkråkan för att möta Kirsty & Jossan så var det flera andra med, kuul!
På bild: Tess, Kirsty, Tim, Jossan, Tina, Becca & Antonio! Så fina så!



Min älskling är bäst! Fick rida på hans axlar för fötterna gjorde så ont hahah!




Efter saltkråkan så gick vi till Bongo, dock bara jag, Tim & Kirsty.. Men vi träffade fina folk här med!


Trots att bilden är jätte suddig så vill jag ladda upp den, en äkta Kirsty bild.. haha<3


Vi träffade Robert Pattinson & Lina.. Höhö.. Nej.. :) Hansson & Lina var det ju!
Han sa att han hade fått... vad var det?? 19 eller något, kommentarer om att han såg ut som Edward Cullen i dom brillorna.. haha .. cute!

På något sätt så blir jag nästan alltid bättre på bilder som jag inte är med på än på dom jag posar på.. haha tragiskt!




Emma var där! :D.. Dock var även Ahlen & Ebba + pojkvän där.. men de glömde jag fota.. hah crap!


Mina favoriter! <3

And moi!

Kommer endel videos från kvällen med.. ;D





Kommentarer
Postat av: Becca (:

fiiin blogg:)!



Vad tkr du om hårförlängingar?

2010-07-08 @ 12:48:25
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0