Dagen!

Puuuh! Vaknade precis av att telefonen ringde. Inte bra ;( ville sova mer!
Men jag är utvilad.. somnade halv ett så har ju sovit tillräckligt egentligen.

Idag är det fint väder igen, vilket det inte var igår, så det är skönt!
Ska snart ut med vovvarna och gå lite runt dammen och mysa i solen. awesome!

Tim är och tränar...Nu kom kissen omg haha henne ska ni få en bild på bara för det. SÅ grymt söt som kattunge



Detta är inte våran (familjens) kisse egentligen. Det är min brors :)
Han bor i karlskrona med denna sötingen men nu är dom här över sommaren, vilket är skönt för min bror är superbra att ha hemma, dels för han är snäll och rolig men också skönt med omväxling.


Idag har jag endel ärenden och sysslor jag borde göra, men det är så fint väder!
Får se vad jag och Tim berstämmer oss för sen, men under tiden han tränar ska jag iallafall ta tag i lite tråksaker.
Men först, ut med hundarna



Luckyshoot xD.. fotade när dom bråkade. De är inte så fula egentligen, här är en bättre bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0