I love you Philip Morris

Tror Kirsty har snackat om denna filmen quite a while.. Så jag ska nog se till att se den idag :).. Kollade trailern nyss, tillochmed den fick mig att skratta!

Jim Carrey är fan..bäst ;D



Imorgon ska jag & Tim till "Ribban" vilket är typ.. stranden i malmö.. Havet förmodar jag ??.. Coolt. Hoppas det inte luktar tång bara.. eller Tong? Hur stavas det? haha jaja..
Så idag ska vi handla godsaker att ha med oss imorgon sen blir det förmodligen LoTR maraton :D

Tyvärr blir det väldigt mycket film/serie tittande här eftersom det inte finns annat att göra (lols.. malmö staden är myyyyycket större än jönköping.. men ändå!).. Finns liksom bara Timmieh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0