Igårkväll!

Jupp. Hade ju endelö planer och viktiga saker att göra igår. Så blev det ju såklart inte. Jag städade och fixade kläderna och duschade. Men sen sov jag inte i tid. Jag gick ut i parken med Tim, Leena, Hasse & Mamma istället. Hundarna var också med. Asmysigt. Vi spelade kort och sen kom en stockholmare med en pudel som var så extremt jävla söt.
Har aldrig gillat pudlar förr men denna Dylan var så jävla speciell! Han hade puffig päls och en superskön personlighet. Busig liten valp <3


Heinz & Leena

Mamma, Ebba & Tim


Den busiga, fluffiga pudeln!






Idag är det lika fruktansvärt varmt som igår. Puuh! Men har inte ont i magen idag iallafall. Super!
Idag kan vi köra en till Dagens outfit då, så får vi se hur mycket som är mitt eget? haha!
Såhär ser jag ut idag:






Alltså.
  • Vitt ..typ..linne? Himmla hängigt både fram och bak. Mysig som tusan iaf! Ärvt av Tims mammas kompis barn. HAH!
  • Vita jeansshorts. Ärvt av Kirsty
  • Bikini överdel, köpt av Tim till mig förra året.
  • Även bikinitrosa, köpt av Tim till mig förra året.

    ja, ni ser! haha.. äger inga egna kläder typ. Men gud vad skönt det är att kunna få massa snygga grejer! T.ex. min skinnjacka som jag har älskar jag. Så jäkla snygg, också ärvd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0