jäklar vilken dag alltså!

Shiiiiiz.
Mc och jag lunchade. Men eftersom jag hoppade av vid fel station, vi hade inte bestämt exakt vart vi skulle träffas så jag hoppade av mitt i stan istället för juneporten.. Gick för att ladda på min mobil, så jag kunde ringa MC..
DÅ hahaha ironiskt nog träffade jag JOSSAN hahah ååh vad kul!

Iaf så babblade vi på som vaaanligt..
Men skyndade mig ändå för att träffa MC på Subway.

Sen gick MC tillbaks till jobbet och då åkte jag till jossan igen. Sen åkte vi till shoppingcentret A6 istället för stan och så sen träffade vi min bror och far på Coop

Ska berätta allt lite mer ingående sen.
Just nu ska vi fixa mat till grillen . AWESOME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0