New York

Mysig kväll det blev.. Kollat igenom massa på internet efter roliga affärer i New York och platser jag vill besöka..

GE GÄRNA FÖRSLAG!:D

Sitter just nu med mamma i soffan och myser och tittar på Lost näst sista avsnittet.. Har ingen aning om något vad det handlar om hahaha men ändå, mamma gillar det ju!

Ska visa er listan sen som jag har skrivit upp på saker jag sk handla eller platser jag ska besöka.. ÅÅÅH vad det kommer bli kul och underbart! Speciellt när tim är med.. Oh my.. Så.. jäkla ofattbart underbart!


Imorgon 16.10 är jag med i Radio live (tror jag kanalen hette? 98,5 tror jag sändnings siffran är..) ska bli spännande.. NU börjar det efter reklamen! Måste gå byyye sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0