Planer.

Eftersom Pappa vill se klart eftersnacket på fotbollen så satte jag mig här igen.

Idag har jag massa att göra tills imon eftersom kirsty kommer.
  1. Ska rensa hela mitt datorrum så extrasängen får plats.
  2. Fixa alla kläder
  3. Betala räkningen
  4. Duscha
  5. Dammsuga


    Vad jag inte får glömma är att ta mobilen till sängen eftersom Kirsty kommer ringa as tidigt imorgon.
    Nu vet jag inte om jag bloggar mer idag, men jag hoppas det för jag vill verkligen det.

    Btw så visar jag inte den oldschool sailor outfitten idag eftersom jag bytte om fort p.g.a. 1. den var inte fin och 2. den var för varm!
    Just nu sitter jag i någon random klänning som Kirsty har sytt för flera år sen. Skönt tyg, lätt klänning, helt störda sömmar. Men whatever ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0