Så mycket att göra!

har asmycket att göra nu. Ska packa både till USA/Malmö men även hela mitt rum eftersom dom ska "förstöra" hela källaren...

Min bror bor i källaren och eftersom dom ska dra upp hela golvet där eftersom det är läckage.. så då får han flytta in i ett av mina rum här uppe.. Så måste packa ner ett helt rum.. Tills senast fredag.. för då ska vi till malmö.. ochi nte nog med det, måste ju såklart till apoteket och banken med.. sen växla alla pengar på forex och betala räkningar... städa köket och mina rum!.... SEN MÅSTE Jag också, som jag nästan glömde, ha ett papper från försäkringskassan innan jag åker.. OCH söka upp en läkare..abo. mer än vad ja trodde haha! tror jag går härifrån nu och börjar städa eller packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0