Sorries!

Har inte hunnit blogga idag än.. Vaknade vid tre och sen tittade vi på tv lite.. Därefter gick vi till stan och sen när vi kom hem så läste jag en bok om New Yorks top 10 i allt möjligt.. typ top 10 gay ställen, top 10 affärer, top 10 sevärdheter osv.. så fick mycket inspiration..

Nu ska jag googla vissa affärer och ställen för att få lite mer info och bestämam mig om jag vill gå dit eller inte..
Har redan fyllt på min lista på ställen/affärer jag vill besöka.. men finns massor mer som jag inte bestämt mig om ännu!

När vi var på stan så gick vi till Game men dom hade itne vad vi sökte så istället gick vi till SHOCK och hittade en söt accesoar till mig :)






Just det.. Jonathan som jag träffade igår, Tims kompis.. Han var sjukt grym på att rita.. Han har egna projekt till spel osv. men känenr ingen som kan programmera tyvärr.. men det kommer väl :)


Här har ni en bild han ritade igår på fem, tio minuter..


 




Igår fotade Tim mig precis när vi skulle sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0