Till Hans & Leena, del 2.


Till Hasse, 45dollar (ca 340kr)

Lol. INsåg precis.. varför skriver jag priserna? XD jag ska ju handla den åt dig haha! men fortsätter ändå.




Till Hasse, 45$ ungefär 340kr



Till Leena, 24 dollar, ungefär 180kronor. Det var denna (och nästa) som jag tror du verkligen gillar. Men jag vet ju inte så ni får bestämma er hemma :)



Till Leena, text som ovan.



Till Leena, 13,95$ - ungefär 105kronor. Den här tror jag du verkligen hade gillat om inte blommorna var på. Det är precis sån du kollade på på Kolmården fast lite mer mönster i sömmarna eller vad man ska säga. HAHA SKITSAMMA. här är den iaf.



Den här är också väldigt fin, och till Dig Leena. Dock tror jag inte man SKA ha den på axeln men eftersom vi är så smala så går det nog på båda. Denna är svinfin men vet inte om det är din stil?
Kostar iallafall 14.95dollar, vilket är ungefär 112 kronor.


Det här är alla jag har hittat till leena sofar. Men idag ska vi till Chinatown och där finns bl.a. en jättestor billig affär med Resväskor, där borde de även ha andra väskor. Såååatteee... vi får se !
Dock måste ni inte bestämma er än såklart, har ju över en vecka kvar här men ni måste dock bestämma er innan sista dagen (vilket ni själva fattar.. men säger det ändå)..

HAVE AN AWESOME TIME AT HOME <3


men just det. Har ju mer till Hans. HAHA!


DEN HÄR! denna tror jag verkligen du kommer gilla. 50dollar, 375kronor. Nice.

Sen såg jag nu att jag har några smygfoton (som inte blev så bra) till Leena. Haha. Det är vanliga tygpåsar men visar ändå. Många bilder på samma sak dock.







Alla dessa kostar mellan 2-5dollar vilket är ungefär 15-40kronor.
Inte så intressanta eftersom dessa går hitta varsomhelst i sverige säkert också. Men ändå, tänkte att det är lika bra att fota alla jag hittar !
Ska fortsätta med detta hela resan. DOCK. igår fotade jag inget eftersom vi var i en affär dit vi inte ska tillbaks. men tittade ändå efter väskor till er och det fanns ingen så det var ni skönt ;D



Kommentarer
Postat av: Jenny

Lena! Den fina väska med blommorna passar dig tycker jag. Du skimrar i rosa och är vacker som en blomma =)

Camilla! Vad du där gullig som ränner runt o tar kort så dina kära får välja. Sötis! kram

2010-07-31 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0