Till Hans & Leena!

HEJ Sötnosar! höhöhöh. Det är liksom såhär att jag vet att ni inte är hemma än men ni får helt enkelt titta på detta när ni kommer hem :)
Har massa foton med olika tyg bags & ryggsäckar. UNDER varje bild står priset :)
De flesta kanske bara är skit än så länge eftersom det bara har gått tre dagar men har iaf tre stycken (2 t leea och 1 t hasse) som jag tror ni verkligen kommer gilla!

Btw. Jag ska ju betala Hasses bag såklart. MEN grejen är att Leenas som jag tror hon kommer gilla svinmycket.. Den är inte SÅ DYR så kanske kan köpa den med som present? NU säger Leena "OMG NEJ Säg till henne. vill inte ha" men Stfu söta lilla dU! :D jag kan rimma haha.. Nemen allvarligt. Du är så söt och snäll så 170 kr typ är väl inget. Jag har iofs redan räknat med en present till dig i min budget så haha.. PILUTTA DIG LEENA puss<3




Inget pris. Jag hittade inte prislappen men om du vill ha den så kommer vi tillbaks till affären nästa gång vi är vid times square.Dock antar jag att detta inte är din grej Leena ;)



Samma text som förra bilden ;)


Samma text som första bilden ;)



Till Heinz. 45 dollar (ca 320 kr)


Text som ovan!


NU SKA VI IVÄG UT TYVÄRR men har mer bilder!! har fortfarande inte visat dom jag tror ni vill ha hahah... PUSSHEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0