Back home

Oh! Nyss när jag var ute med hundarna så funderade jag på att slänga upp en Dagens outfit bild. Men haahaha, det skulle vart så jävla awesome med mina sånna. Allting hade vart ärvt typ.. eller att jag hade fått det.. Idag hade sett ut något i stil med:

  • Rosa söta DC skor från USA, köpta av Tim till mig
  • Inga strumpor (har inte pallat idag!)
  • Röda jeans från..pft? HM eller JC kanske... Dessa minns jag att jag faktiskt har KÖPT.. Typ två eller tre år sen.. eller nej de kanske är från lager 157?.. äsch! Jaja..
  • Trosa, fått.
  • Vitt linne med svarta prickar, ärvt från min moster
  • svart hello kitty bh som jag KÖPT :D:D:D förra året. Dock köpte jag den till mig själv i julklapp från min farmor, så det kan man med säga att jag fått.
  • Sen en skinnjacka på det, ärvt av Tims mammas kompis dotter. Ja.. ni ser ! hahaha

MEN det finns fortfarande en bra grej med det, jag hade ju faktiskt fått visa alla fina kläder :) Men still. haha!

Anledningen till att jag aldrig handlar kläder är 2 saker.
1. jag hade inte haft tid förr xD men framförallt
2. jag har inte råd!
Nu ska jag visa hur min ekonomi går ihop.
Folk som säger "Åh har adlrig pengar " osv osv, de felsta kan iaf ta en fika, eller annat. typ som min kompis mc. säger alltid så, så har hon flera gånger spenderat pengarna på annat.. så nej xD det räknas inte. För mig, då är det äkta. Har VERKLIGEN inte råd med något.

Jag får 1050kr i månaden.
450 kr går till busskort varje månad, för skolan (alltså, detta gäller såklart förr. Nu går jag ju inte skolan, men jag jobbar inte heller så hahah..)
100kr går till mobilen (Vilken normal 18åring slösar bara 100kr på mobilen varje månad? WELL I Fawking have to. så ja.)
Sen.. 500 går till swebus, resor till tim varje månad. Då kan jag åka EN gång till han varje månad. Han bor i malmö.
Förstår ni?

Jag har INGET annat att spendera mina pengar på.
"okej men cutta ner på något då" .. JO VISST, vafan då? Sluta åka till skolan eller tim? ja bravo. Det går liksom inte välja bort sin pojkvän eller sin skola bara för att kunna fika. omg.

Anledningen till att jag inte GÅR till skolan är för
1. orkar inte pga hjärtat men oavsett
2. det är fan 5,9 km. vem pallar? Även om man inte har hjärtfel liksom.

ne fyfan!

Men nu har jag massa pengar över p.g.a. studenten osv. Men eftersom jag ska till USA den 28juli i sommar så sparar jag gärna de pengarna :)

Den resan ska självklart alla läsare få ta del av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0