Angående "viruset"!

Har fått några kommentarer så tänkte svara .. :)


Elena om WHAT?! VIRUS?:
JAG MED, jag kollade ett mejl.
Och vips så hade ja flera virus, mitt virusprogram norton anti virus hjälper inte.
Har du tips på hur man får bort virus?
Svar: Samma här. Kollar ALDRIG sånna mail men när jag skulle ta bort så råkade jag ist klicka LITE utanför den där "kryssa i-rutan" så jag kom in på mailet. Tror inte det är virus. Tror en spam service har fått tag på våran mailadress helt enkelt.. Därför inte norton hjälper.. norton är ganska bra annars tycker jag. Men som min gode vän Wiktor sa så är det förhoppningsvis så att du bara ska markera allt som skärppost istället och hoppas på att du inte får det igen, då slipper du byta ut hela mailadressen till en ny :)
GoodLuck till oss! :D

Maja om WHAT?! VIRUS?:
Har också fått en massa sånt där:S
Svar: Det är väldigt många som verkar ha det.. så jävla störande..


Cissi om WHAT?! VIRUS?:
oh no!!
Svar: indeed!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Woho, nu är jag kändis! \o/

Kollade också på mördare okänd, gillade den! Fan va snygg du var i den röda trjöan :$



/W

2010-11-08 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0