Dagens kommentarer med svar :)

Natalia om A6 var nice!:
Åh va mysigt dt där såg ut :D

Svar: tack! :) Det var mysigt!



Hiba om Blir inget Jensens Bofhouse!:
tvärfin blogg :D

Svar: tack så hemskt mycket! din var också fin!




Cissi om Blir inget Jensens Bofhouse!:
Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

Svar: tack :)



Anonym om Blir inget Jensens Bofhouse!:
Kika in på min blogg som handlar om min vardag ur dess perspektiv o framförallt hur det är att vara tsm med en pojkvän som är känd rappare då min pojkvän är elov från elov o beny osv:)

Svar: tack.. men din vardag var dock inget jag fattade tycke om.. du verkar som en av alla andra fjortis+mode-bloggare ;( dock, kul att ha en käns pojkvän! Och kul att ni vart tillsammans ett tag (från mars vad jag vet iallafall..)



Elena om 4årsdag ihop med pojkvännen!:
Grattis på 4års dagen! :):):)

Svar: tack honey ;D <3 tim hälsar!
Sen frågade du om pappa hade fått jobb..vene om jag svarade? han är iaf anställd till februari :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0