Eh, sorries!

Tjabba folket!! :D Förresten, vilket ord egentligen.. Tjabba? Haha! jaja.. Jag uppdaterade inte mer igår..och inte skrivit något idag än heller. Anledning: Igår hade vi så jäävla kul och gjorde massor av grejer! :D Jag har iallafall foton o.s.v. så det blir lite uppmuntring hö hö!


Just nu ska jag och Tim iväg till a6, bussen går 14.32 härifrån så får skynda mig :) Anyway så har jag vart på min första sjukgymnastik (förra gången var ju såklart första.. men då tränade jag inte, utan bara pratade iprincip) idag!
Var faktiskt skönt att träna, men nu tränade jag ju lagom för mig.. berättar mer sen <3

Eftersom jag och tim har sån great time atm så får ni en söt gammal bild på oss ;D haha det var innan han klippte och rakade sig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0