Fullspäckade dagar gör bloggen lidande.

Dayyum dudes! jag har bara flängt runt och hittat på saker hela helgen, nästan så mycket att jag glömt hälften.. haha.. Hursomhelst så var vi på DH nästan hela dagen igår och det har jag lite bilder på. Synd att jag missade att spela in street fighter finalen. HELVETE vad dom var grymma. Jag ville bara se mer och mer och mer! Alltså ni vet SÅDÄR super töntigt som alla sportnördar sitter framför en fotbollsmatch "ÅH SKJUT SKJUT!!!! KOM IGEN!!!" och så failar någon skriker dom "NEEEEEEEEJ!!!!" och tar sig för huvudet? Sådär var jag igår. Jag var så inne i att min favvo skulle vinna. Jävla skit vad ballt det var! Och min favvo vann !H HAHAHA!

Synd att det inte var en svensk dock men jaja, en svenne kom iallafall trea!

men mer om det sen när jag skriver DH inlägget. Jag ska börja packa ur massa lådor i mitt rum nu så jag kan packa i ner hyllan o.s.v. Imorgon åker tim hem och det suger;( Men sen ska vi käka middag (SMÖRGÅSTÅRTA MUMS!!!!!) hos min farmors syster för hon fyller år :) ÅÅH vad fin släkt jag har! Och nej, inte för dom bjuder på tårta hahahha! för dom är fina, snälla, mysiga och trevliga! :)

Åh juste. ska även inpregnera dojjorna idag med. herreguuud så mycket det finns att göra ! Plus att jag har spelat in (eller pappa har spelat in) typ 4 filmer jag ska se på.. yeye.. AH! och igår skrev jag klart min engelska med. fan vad mycket jag har att skriva om men nu får det räcka! :) FÖRLÅT för lite sego uppdate men ni får bilder och videos sen så be happy för det iallafall!




LOL. Snyggast.se HAHAHA hur gammalt är inte det? Men jaja, gillar bilden iaf! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0