Giftermål?

HAHA! Nu flippar väl pappa om han läser det här! Men nej det är inte så att jag tänker gifta mig nu!

Tim pratade om hans kompis som redan gift sig, han var väl 22 kanske.. och då så pratade vi om att i vissa kulturer så är det ju lite så med tvångsgiftemål men att gifta sig tidigt kanske inte är så stort problem men just det där med tvångsgifte.. så sa han att han inte skulle kunna bli tvingad iväg även om han växte upp med traditionen, så sen sa han "fast iofs ingen tar väl giftermål på så stort allvar mer"

Så sa jag " vad menar du typ?" så sa han att nje vet inte, men kommer iaf inte var som mamma iaf.. Jag bara vaddå? hur var hon? Så sa han att hon var känslomässig och grät osv, iofs hennes man också..
Då sa jag okej.. haha. jag har feeeeting ångest för att gifta sig och förlova sig, för man LOVAR saker om framtiden och jag VILL INTE göra det, för ingen ingen ingen vet om hur framtiden ser ut...

Så.. vad säger min fina pojkvän? HAHAHAHA..
"aa jo vet du är sån med att lova saker, får väl jag göra slut då, om det kommer till det även om det var din idé från början ;)" HAHAHA.. cuuutest ?;D




Kan ni tänka er? HAHA.. aja.. skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0