Halskur + kommentarer

Idag har jag försökt att äta bara varma saker. det lindrar så gött, fast det bränner så jävligt i halsen.
blandannat så drack jag varm oboy idag ;D yummie! men ajsing såklart.
Meg var såååå sugen haha! hon fick såklart lite men gud vad hon tiggde haha! :)



Oboy, vaniljsocker, chokladsås och vit choklad som är riven.. saknas bara vispad grädde.. men man tager vad man haver ;) SÄG INTE att jag är galet sockerberoende och fetto, jag vet redan! haha!


Kommentarerna idag:

Anonym om Angående "viruset"!:
Woho, nu är jag kändis! \o/
Kollade också på mördare okänd, gillade den! Fan va snygg du var i den röda trjöan :$

/W
Svar: Ja! HAHA ;D iaf för ca 30 pers om dagen ;)
Jag gillar dom också! men framför allt en av dom i början som handlar om en nazi dude.. AS BRA avsnitt!
Tack! Jag vet ! ;) det är ett orangebrunt linne dock ;) Haha

mc om Inte pepp.:
kolla min meeeeeejl!
Svar: TACK TACK TACK SÖTNOS>3


Ahlen om About förrförrgår ;D:
Ja, alltså, sånt här är nästan omöjligt att förklara bra i text. Jag kan försöka muntligt nästa gång vi ses, annars får du läsa här sålänge: https://www.flashback.org/t658455
Svar: vet inte om jag har svarat på kommentaren tidigare, men TACK för hjälpen :D



Den här bilden tog jag precis nyss ;D nice med nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0