Hey! What's wroong with yooou? You're looking kinda doown to mee..

Vet inte varför men den lilla frasen av en låt har fastnat i mitt huvud.. haha går runt och sjunger den om och om igen..

Börjar bli frisk! har bara jätte lite ont i halsen och bara lite nysningar.. men iofs hostar jag lite mer än förr men inte i mängder iaf :)

Jag har tänkt en hel del idag.. på bl.a. hur min pojkvän var förrut när vi bara var vänner och även på min hjärtoperation..
Jag är glad över hur det gick med operationen. Såklart hade jag ju helst inte viljat vara i behov av operationen.. men det gick verkligen jättebra.. vet inte varför men jag känner mig nöjd med att tim var där och Kirsty.. familjen tog jag ju nästan förgivet att dom skulle vara där.. Tim är ju precis som min familj men det kändes ändå extra bra att han var där och framför allt kirsty.. oh.tack alla!

Efter nyår så vill Koffe att vi åker till Kirsty, jag hade ju tänkt mig tidigare men det låter väl bra med efter nyår också antar jag :)


Det här skulle publicerat för måååååååååånga timmar sen. fan var störande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0