Hmm..tänk att jag visste! HJÄLP MIG!

Alltså.. fan! Jag duschade precis och nu tänkte jag "åh vad fint ! ska ha min spetströja som jag köpte i New York ihop med ett par jeans!!!"
Ni vet, den på bilden som nästan är i mitten?... anyway..



jag var tveksam till att köpa spetslinnen/tröjor trots att det fanns SÅÅÅ många fina. för jag visste att det ser bara dumt eller horigt ut på dom flesta... OCH GUESS WHAT?! jag vet inte vad fan man ska ha det till ?

Kan någon av mina söta vänner, som kan sånt här, hjälpa mig?! Jag sitter just nu i ett par shyssta jeans.. den där tröjan och man ser hela jävla bhn osv . Det förstod jag ju att man SKULLE göra när jag köpte den, men fantiserade inte att det skulle se så jävla dumt ut.. någon som har något tips?
Magen ser det jätte bra ut, det är ju lite snyggt och sexigt men fortfarande mystiskt.. men vid bysten är det ju bara grymt fult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0