Ingen vill veta vart du köpt din tröja

FY! jag VILL VERKLIGEN INTE. Jag fattar inte ens instruktionerna? HAHAHA ... jag kommer göra Koaz med läxan ! så istället sitter jag och lyssnar på den gammla dängan från raymond och maria.. HAHA... ;( fan.


Och har iallafall fått lite kommentarer som jag tänkte svara på :)

Erika om Failmorgon:
Tycker om det du skrivit! Roligt att se lite sunda grejer och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

Svar: Oj waow vad roligt! Tack så hemsk mycket :) !




jennie om Lambretta - Bimbo:
hade fullständigt glömt bort den låten ~lyssnar nu~

Svar: haha samma här! Lyssna på ;D..




jennie om Hur pallar man med..?:
Så bra skrivet:
"Det är fan the reason I live.. ingen kommentar kan ändra på hur tacksam jag är över att jag har mina ärr där som visar vad jag har gått igenom och hur bra det gick"

Svar: Eller hur. Tack ;D



Anonym om Hur pallar man med..?:
Det var faktiskt ett digestiv kex :(

Svar: HAH jag vet! Taskigt ;( du får värsta kinderägg så får jag digestive ;(.. Du glömde din fina "signatur" (/W)


jennie om Ur mina bildmappar - LÅNGT inlägg ;D:
Fina bilder! :D
Och jaaa, lekparker är BÄST :D Jag och min bästis hade en grupp på FB som hette "Vi som vågar leka i lekparker", vet dock inte om den finns kvar haha!!

Svar: ååå tack ;D jag älskar fan foton och bilder.. har så oerhört dåligt minne så gött om några bilder kan påminna mig om roliga händelser och fina känslor ;)  Jaaaaaaaaa. vad är det för fel på folk? Man vill vara barn så länge som möjligt.. Eller njea. vissa gånger får man ju gärna vara seriös osv men u get my point..
Det var som pappa sa en gång när jag var hos mina sysslingar (8 och 6 år tror jag att dom är).. Vi hoppade på deras studsmatta och FYFAN vad roligt det var, men jag orkade inte så länge p.g.a. hjärtfelet så när jag gick till "alla vuxna " igen där jag "hör hemma" så sa pappa "haha det var lite ironiskt att se er tre tjejer där borta, det verkade som den som var äldst hade roligast" :D






Hah. NI får en bild från teatern i sjuan,, ;D SO lärare (favvisen haha!), emma, samone och jag. hahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0