Jonas ;D

Jonas B om Blir inget Jensens Bofhouse!:
Jensens kan man inte käka på. dom klantar sig för mycket där inne tyvär :( har fått rätt mycket klagomål från mina hotell gäster gatan över under sommar så inget ställe jag skulle gå till ;)

// Tiffan SHADOWFINDER

Svar: WHAT?! vad dumt! det är mitt favvoplace haha! maten är SÅ JÄVLA GOD!!! men iofs har jag bara vart där två gånger.. så upptäcker väl inte klanteriet så lätt haha! men fan vad synd! Hoppas dom skärper till sig för jag vill fortfarande kalla det mitt favvo matplace haha! jobbar du på scandic portalen eller? Om du gör det så äre sjukt hur många jag känner som jobbar/jobbat där.. haha!
btw kul att du läser och kommenterar ;D hörde att du blivit dörrvakt? Waah? Coolt eller? Inga stöddiga slödder som stör dig ?:D Och på vilken bar jobbar du isf btw ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0