KOmmentaaaaarer ;D

Elena om Om-inreder vardagsrummet:

Hälsa familjen och tim-el :) Hahha. Tim-El <3 Mil-El

Svar: hihi! DU ÄR SÅ ROLIG :D Dom hälsar tillbaks!! Fast mamma är inte hemma från jobbet än, men yeye, u get it haha!



jasmine om Okej? Låt mig göra vad JAG VILL kanske?:

Det är viktigt här i livet att vi får göra saker som vi själva trivs med.
Man kan omöjligt leva upp till hur andra hela tiden tycker att man skall vara eller göra.
Att vara sig själv och engagera sig i saker som har något slags värde för en själv, tycker jag är starkt gjort.
Så sluta ta åt dig, gör precis vad du vill när du vill så länge du själv trivs med det.
Hoppas kommentaren gav dig lite positiv syn på det hela
/jasmine

Svar: Ja men såklart... tror du har missuppfattat lite.. det är inte direkt som jag ALDRIG gör något jag vill, men still anoying om folk ska påpeka hela tiden att det jag vill/gör är fel på något vis ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0