Kommentarer & svar :)

ABSSOLUTAARNELA om Natti!:
fin header! men vad har hänt på sista bilden? :/

Svar: Hejsan och tack! :) Mjeh.. jag har precis genomgått en hjärtoperation så det är en stor del av mig, alla mina hjärtoperationer, därför får den bilden vara där för att symbolisera en del av mig typ tänkte jag^^ så ja, det är vad som har hänt på bilden - jag på min senaste hjärtoperation^^!
Måste bara säga att jag gillade din naturliga fina bakgrundsfärg på din blogg, asnice! Plus din ring med bollar hahah! ;D



Anders om Skriver ett brev till mig själv, om 20 år.:
Jag får kalla kårar. Men bra och visa för alla ! Strongt av dig !

Svar: Mjo, många får det ^^ . Tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0