Letar utbildningar

Jag sitter just nu och letar utbildningar så detta är tidsinställt.. Jag saaaaaaaaknar sönder sommaren.. inte för att det är vinter nu, utan för jag äntligen rotade igenom mina osorterade bilder och hittade bl.a. den här....
Sommaren när jag (vi) var uppe på parkeringshuset i stan 24/7 typ..
Det var vackert. Och varmt. Man kunde tillochmed busa där uppe och hälla vatten på folk men det gjorde vi såklart inte, vi bara tänkte tanken haha! Dock hällde vi vatten därifrån när folk redan hade passerat..

men..det var awesome. Härliga dagar.




Och för att inte bli helt sentimental så laddar vi upp en crazy bild också ;D









WOHO!
Hittar dock inte bilden där jag sitter i en babygunga men den får ni väl sen när jag hittar den ;P Riktigt rolig bild tbh.. Alltså det var INGA problem att sätta sig I gungan men att komma ur?! Fan den är verkligen designad för att man ska LYFTA ur bäbisen.. haha.. anyway kanske kommer ett till tidsinställt inlägg sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0