Ofräsch på morgonen?

Alltså .. jag har aldrig haft problem med ofräsha människor (sålänge det inte STINKER svett. det klarar jag inte) men om man t.ex. inte har sminkat sig, är lite flammig i anisktet, har lite kass andedräkt, rufsigt hår och bara seg deg plus inte duschat på 3 dar gör mig ingenting FÖRRUTOM svettlukt..

men jag och en polare babbla om att vara ofräsh på morgonen, att det var värst.. jag tycker inte så haha.. brukar typ gosa in mig i min smutsighet iprincip.. när jag är nyvaken vill jag dra på mig ett par mjukisbrallor eller en morgonrock, ta en kopp te, vakna och bara chilla.. inte fixa till tänderna, håret osv osv..




Nyvaken milla, detta var tillochmed klockan typ 06, dagen vi skulle åka till sjukhuset för operationen..
Ser väl inte så jävla ofräscht ut? IOFS duschade jag kvällen innan pga att man var tvungen för operationen.. men så ser man oftast ut, lite flammig, lite seg, lite fluffig i håret typ.. lite äcklig andedräkt... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0