Pluggar

Tidsinställt inlägg:P Nu sitter jag och läser läser lääääser! massa olika pdf-er till engelskan och om en timme börjar Top model. PLus att vi ska göra middag och käka o.s.v. så jag kommer nog inte skriva så mycket idag, därför har jag fixat några tidsinställda inlägg ;D

Måste bara säga att det har vart grymt skönt att gå upp i tid idag. Nu så måste jag bara hålla mig vaken också ;) men det går nog med lite kaffe!

Det nya i engelskan handlar om att hålla en muntlig presentation på ett proffsigt sätt.. Dock är detta distanskurs så jag fattar inte hur dom ska kunna bedömma det? Kanske ska spela in ett klipp med kamera? HAHA gud vad pinsamt isåfall.. men jag är dessutom ganska kass på muntligt anförande.. jag är som jag är liksom, lite latjo, lite konstig, lite dålig på att uttrycka mig med vissa ord.. ganska spontan helt enkelt när det gäller att hålla framföranden. Men här måste man vara professionell.. bara börja öva!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0