Sk8

Åh. Det är så jävla awesome... rulla på en bräda.. haha känslan är helt wooh.. sen när man ser folk som verkligen kan hantera en bräda.. damn! så snyggt det är! Och det låter så jävla perfekt när man gör t.ex. en kickflip.. åh. waow.
Idag när jag var ute med hundarna kom massor med sum 41 / blink 182 på ipoden och då saknade jag det här...





Sen började jag tänka på den nybyggda betongparken dom har gjort i jönköping. Det sa dom att dom skulle fixa när jag var 13. Ye right. Tillochmed pappas generation väntade på en skatepark utomhus...
Men nu finns den iaf! NICE ! dock ska jag ju flytta härifrån snart haha, typiskt!



Sen saknar jag Tingeling ;) haha lilla tingting awesomeperson nummer 1 typ ;D



OCH MINA BRALLER?! vart fasen har dom tagit vägen? Jag fick dom av min morsas kusin haha.. spillde saft en gång när jag var hos dom så fick jag ta hem byxorna, sen fick jag dom och det blev mina favoriter.. Såååå fluffiga och stora och sköna! Baggy <3  dock lite långa såklart, men dom hade sånna remmar man kunde dra åt vid fötterna så det blev bara pösigt och baggy.. haha awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0