Taggar top model 9

Vet inte varför. Har aldrig följt top model innan men nu när jag såg från BÖRJAN för en gångs skull så vill jag inte missa det!
Sitter förmodligen just nu i soffan med en äggmacka ;P



och efter tv blir det plugg igen.. men måste bara säga att jag är SÅ NÖJD med dagen än så länge! Har tränat, pluggat, haft roligt (spelat, tittat på tv osv), förmodligen lagat mat och SEN ÄR DET FINT VÄDER :D

Vissa dagar skiner man bara vettu!
Plus att jag faktiskt ser bra ut idag också! nice nice! Lite förkyld gör ingenting :D

Jag saknar faktiskt MC lite granna.. men båda var / är (tror jag hon fortfarande är..) supersjuka.. så det är ju lite lamt! OJ HALLÅ!!!
det är ju MÅNDAG idag! det är ju massa bra på tv :D GOod wife, CSI , pensionärsjävlar osv ! nice nice nice! hoppas ni har haft en peppad dag också!


Kommentarer
Postat av: mc

duuuuu, jag saknar dig med! tänkte på dig idag. men jaaa, jag är supersjuk, sux. hör av mig när det gått över :) PUSS PÅ DIG!

2010-11-15 @ 19:16:57
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0