Tidsinställt

Nu ser jag på Top Model. heh! Kanal .. NEJ hahaha vad fail. Det är söndag. Jag tittar inte alls på top model... fan.. jag sitter väl kanske och pluggar eller gör middagsmat :) Hoppas jag på! Nu ska jag iallafall berätta om pappas fars dag.. haha..

Igår sa han till mig "Hörru milla du vet att det är fars dag idag va?;)" jag svara "jaa det är klart!"
så sa han "min gåva ska vara att du går till kiosken och handlar choklad till mig nu ikväll".. tönt!! haha så jag fick helt enkelt göra det :D blev en japp och en gräddkola!

Men för att göra denna dagen mysig också så ska jag baka åt honom idag :D



Pappa & vovarna för typ tre år sen :D
Undra vart den snygga tröjan har tagit vägen?:S jag gillade den skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0