Top model 9

Efter top model, som börjar kl 12, så ska jag bara plugga plugga plugga idag.. har så fruktansvärt ont i hela kroppen (speciellt huvudet....svider sönder i ögonen osv) men ska ändå försöka fixa plugg hela dagen..

Elena om Jag är tacksam:
Ooh vad fint, det är nog väldigt sällsynt att någon gör så :). Men Tim har ju fått sin snällhet av någon, am I right? :) Fast hon gav inte bort resan till vem som helst, utan till världens finaste mills

Svar: Aw<3 .. Jo haha Ur right! AWWW TACK SÖTNOS!!<3



Btw Elena?! Kom på att jag har typ INGA bilder på dig? .. Haha har en hel mapp som heter "mina vänner och jag " typ, men du finns på jätte få bilder haha och du är nästan min närmaste vän.. knäppt! Anyway här har vi en riktig bra bild, du ser ut som en pingla

Kommentarer
Postat av: Elena

HAHA ooooommg, ser ut som världens arab på den bilden ju. Men joo jag vet, jag brukar inte vara med på så många bilder överhuvudtaget (på fester osv)... Plus... jag har inga bilder på dig heller.. typ bara de bilderna från halloween(aa det tillfället där jag var utklädd som såkallat en "prinsessa" (wtf) kolla bilden. Du var en geisha.

2010-11-10 @ 11:52:43
URL: http://elenastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0