Ur mina bildmappar del 2 - LÅNGT INLÄGG!

Ur mappen Halloween 08


Ahlen var söt som punkpopare hahah ;D


Nadde hade med sin kusin från malmö ;D



jag var Geisha och stod, precis som en geisha, för underhållningen enligt emma och amanda. Haha.. var ganska full ...



Det var verkligen blandat med folk på den här festen, bl.a Elena, Johnny & Solin



Bosse, Julia & några andra kom också.. samt några helt jävla random som bara en kände.. idioter dock..



Ur mappen: Hankfyllerår07 + random

Vi skulle haft tjejmiddag, sen insåg vi att henke fyllde år.. Haha så det fick bli födelsedagsmiddag hemma hos mig för henke istället.. ;D Det är även vissa gymnasie bilder och andra randombilder i den här mappen..


Min fyrhjuling <3 ÅH Vad jag älskade den! haha kunde ju inte ha en vanlig EU moppe för jag var så kort hahaha!




Jag sken och glänste i skolan med min fina kamera ;D


Nu kommer några bilder på min gymnasieklass, från 1an.. Kan vara kul för alla som följer bloggen att se det eftersom det är några från förra klassen som följer den ;D

Björn


Robin


Viktor H (årding?XD)



Eric


Peepz i vårt kök ;D



Henke, lilla Sofia, Samone, Nadira, Emma & Ebba



Sen blev det chill i vardagsrummet ;D





Ur mappen: JIINGIJAMBORII

Ja just det. Haha. Vet inte om många vet om det men jag har vart SCOUTFLICKA ;D! dessutom en kristen scout.. Grönskjorta vettni! men nej, jag är inte kristen, aldrig varit. Men det var den närmsta scoutkåren som fanns PLUS att Mc & Emma redan var medlemmar . Fucking awesome times vi hade där hahaha!


Det var ute på en stooooor åker i skåne någonstans.. det var ett internationellt läger så det fanns bl.a. scottar där som hade kiltar som scoutdräkt HAHA ;D !



Vi (jag emma mc) skötte oss aldrig. Sov ALLTID för länge, struntade i alla "viktiga" uppgfiter, förrutom dom som var roliga typ fixa tältet osv haha! Så här sover vi en gång på morgonen
Emma, jag, mc



Emma, MC, G....något, bella & jag. HAHA. fult ;(


Jag lärde mig att spela bonka bäver.. ;D



Tre kristna flickscouter;D haha.. vilken felvriden bild man får av oss när man säger sådär..anyway, mc, emma & jag



Som sagt, var ett stooooort läger för flera nationer..



man fick duscha i en balja ;( HAHA, kazz.



Moi & Emma <3



Snook skulle spela och jag höll på att bli mosad när jag stod där längst fram, men då vare en JÄTTE SNÄLL kille som tog tag i mig och ställde mig framför honom så han höll i gallret så jag stod helt skyddad hahah! dett nice ;D så gåre när man är liten och söt ;D



Det stormade och verkligen ÖSREGNADE typ första kvällen.. alla prylarna blev blöta hahaha! men vårat tält höll iaf till skillnad från granntältet hahaha!





Kirstys scoutkår var svinnära våran. FUCKING AWESOME ;D





Peace lägret ;D<3




Måste dock sluta blogga nu.. ska game-a med min pojkvän hahaha!  får bli en del tre på det här inlägget också ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0