Ur mina bildmappar del 3 - Random.

Eh. Såg precis att jag har en mapp med MASSA helt osorterade bilder på skrivbordet så tänkte att jag tar från den ^^




HUNDEN som vi hittade! Omg. ville bara dra hit henne igen när jag såg bilderna ;((( hon var så fiiin och snäll! sen ringde ägaren polisen och vi hade redan skickat in beskrivning på vovven. Attans. Dumt ;(


Micheal Scott & Dwight Schrute (H)





random bild från studenten som jag har fått av någon :)


Jag & Emma. När jag hade naglar. Waow.. HAHA nice. fan vad jag är kass på det där.. men går väl hand i hand med latheten. Vill SÅÅÅ gärna ha fina naglar men klarar fan inte av att ta hand om dom så dom inte pajar. Crap




mina läppar<3




En söt millieh!




Bongo Bar innan operationen :)
Ting, Ebba & Emma <3..



Oliwer & kissen <3





OH WHAT?! Nu såg jag hur JÄVLA Mycket orensat det var. FYFAN. typ miljoner egopics, miljoner bilder på en konsert och miljoner bilder på min 18årsdag och massa random grejer.. fyfan. orkar inte ;( men ska iaf rensa dom mapparna nu så ni får se någon annan gång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0