Vaccinering, blodprov och sjukgymnastik!

Håhå! Idag gick jag upp 09 som vanligt.. Klockan 09.30 körde pappa iväg mig till Ryhov för att göra dagens planer!


Började med blodprovet, i fringrarna som vanligt, blödde på golvet som vanligt och fick plåster som vanligt!
Stick och hej! haha! alltså stick, som i när dom trycker in nålen i fingret och sen skutta där ifrån haha inte mycket mer än så.. får ett bad ass plåster på fingret :)

Efter det så blev det gympa i en timme och jag var duktig! :D pratade lite med de andra som var där och tränade och insåg att jag träffat två av dom förr, när jag låg inne på Ryhov och i måndags på bad träningen..

Hursomhelst! efter det så gick jag till ytterligare en avdelning där jag skulle få vaccinera mig mot den vanliga vintersjukan.. dom vaccinerade mig typ för första gången i armen, har inte fått göra det innan pga "för lite hull" men nu gick det an tydligen! Där fick jag också ett bad ass plåster ;D

nu ömmar det i armen men det är ju så det ska vara så det är väl positivt! tim är här också så det har vart en nice dag än så länge!

Glömde förresten cash till bussen hem så klas fick hämta mig, lite klantigt.. lawl.. anyway kom hem runt 12 och sen så mös jag med tim och efter det blev det frukost .. Haha... nu väntar jag ivrigt på top model! hahaha! Tim vill döda mig med hans blick. den säger..."men skjut dig" HAHA ne.. så illa är det inte men iallafall "skjut mig om jag ska behöva se det med dig" HAHAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0