Vi ser det snöa, vi ser det snöa!

Ja, eftersom ALLA jävla människor i heeela jävla jönköping skrev "DET SNÖAR!!!" förra gången det snöade så tänkte jag att NU kan jag ta och skriva det! :) Det snöar! Mysigt! Det ser fluffigt ut på marken och jag vill bara ligga och gosa i det.. men tyvärr är det lite för kallt och lite för lite snö ;)

Precis sån känsla som när man flyger bland moln, vill hoppa i och mysa med molnen!


men jaja! dagen har vart bra! vaknade, tog piller och gick ut med vovarna.. Sen lite senare vaknade timmieh och vi gick till affären.. Efter det lagade jag mat och tog disken.. Det blev flygande jakob idag :Dyummie!!

Tim satt vid datorn ett tag medans jag lagade mat med pappa.. sen efter det så tittade jag på top model och myste med tim tills han somnade och då, efter top model, så testade jag att spela ett nytt spel! Perfect world! NICE som fan sofar iallafall.. har inte lärt mig så mycket än but still!



Nu har jag gjort lite engelska och snart hoppas jag att pappa vaknar så vi kan börja spela kortspel! :D awesometime!

nu ska jag äta! Baay!


Printscreen från en vän på perfect world



Yes, jag är en geek ;( Sa tim att jag skulle skriva haha! så nu får det väl stå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0