A6 var nice!

Puh! Handlade i fyra olika affärer.. gick väl på totalt 250 eller något sånt..

Tänker bara berätta om två affärer som jag var inne i, eftersom dom andra två så köpte jag saker till Tim och jag äri nte helt säker på att han inte läser min blogg.. men ni får ju veta på måndag ändå..

Jag var först inne på kiosken och handlade telenor snacka mera för 100kr och sen gick jag iväg till telenor för att fixa MMS funktionen.. det fungerade att ta emot men inte skicka.. anyway! gick sen vidare till Kahls eller vad det heter (te och kaffe grejer) och köpte 1hg te :)
Farbror frost hette det, hoppas det smakar mumsigt! det luktar iallafall svingott..

eh... sen vene.. Nu har Noris kommit hit vilket är kul! Vid 6 spelar vi rappa kalja här.. och det blir massa foton från idag, fast dom laddar jag upp sen.. :) Blir nog en mysig kväll!



Från min födelsedag 2007. Tim fixade :)

Kommentarer
Postat av: Natalia

Åh va mysigt dt där såg ut :D

2010-11-01 @ 12:48:42
URL: http://www.nataliiagiraldo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0