Åka till a6 och handla grejer inför 4årsdagen

Tjuhuu! Om tio minuter går min buss så blir bara ett kort inlägg.. hursomhelst så ska jag nu iväg till a6 och handla grejer inför min och tims 4årsdag som är på måndag.. sen när jag kommer hem blir det käk typ.. vid 4 kommer min lilla syssling hit som jag ska vara barnvakt till (ihop med pappa) och sen ska vi spela rappa kalja.. fan vad det spelet är roligt hahah!  och efter det så blir det att vänta på Elena som ska lämna sin lilla vovve här över kvällen/natten ..
Sen blir det party hos Oliwer :)

Uppdaterar iaf sen igen.. Det lovar jag! trots att det är lite stressigt



Elena
om Sega Milla:
Ohh vad kul har han fått jobb :D?

Svar: JAAA! haha awesome som fan! men bara provanställning tills februari.. men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0