Att vara för kort för att hänga upp tvätt i tvättstugan

.. haha.. det är fan inte lätt.. jag ska ju hjälpa mamma med tvätten vid typ tre.. En gång tog jag tvätten helt själv (inget att skryta om.. en gång..fan haha!) men JA, det gjorde jag iallafall .. Det tog så jäääävla mycket energi från mig.

Jag gillade det lite.. det var liksom kul, nytt och lärorikt.. men när jag skulle hänga upp alla tvättade kläder i källaren på sånna jävla ståltrådar som hänger i taket. Jag fick DAAAMP !!! Vissa trådar hade ju "slappat till sig" så dom hängde lite längre ner.. Där började jag.. Sen när det blev fullt så fick jag ta feta jävla klackskor och stå där och hänga upp tvätten med.. INTE ENS DET hjälpte.. fick sträcka på mig, hoppa o.s.v osv tills jag flippade ut och hämtade Tim som hjälp hahaha..
Han är ju typ 40cm längre än mig.. lite enklare då kanske..



Det är inte lätt att vara liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0