Busschaffisen på linje 13

Fööörst och främst så LUKTADE HAN SÖNDER av alkohol!? Vafan!!!
Men det var inte det som var konstigt...

När vi var typ 3 stationer hemmifrån så hörde man bara KABAAAM!!!!!
Då hade en gubbe bellat omkull när bussen startade upp och körde igen efter att den stannat på en station..

Tänkte först "men vadfan?!"
Sen när jag förstod att gubben som trillade skulle gå av på stationen men inte hann av för chaffisen inte kollade om alla hade gått av, då blev jag pissed.

Sa till MC att "kom vi går och hjälper honom" och det gjorde vi.. Men först ville inte gubben ha hjälp (typiskt gubbar) och sen så försökte han ta sig upp med sin armkraft, genom att trycka sig upp när han höll i två sittplatser.. Han kom typ till hukandes position, sen bara skakade hans ben och det knakade sönder i honom så jag bara tänkte "fan vad gör vi?!"

Alla tittade såklart på oss... men sen så sa jag "nu lyfter vi" och så drog jag och MC tag i honom, hon framifrån och jag typ puttade på på rumpan hahha!
Han kom tillslut upp och då sa han tack, kan jag få min keps och ryggsäck.. det fick han.. DIrekt började chaffisen klaga och skrika på gubben.. WTF?! Han kan väl inte hjälpa det..

Chaffisen och gubben började tjata och bråka och sen gick gubben av och chaffisen åkte iväg.. herregud.............!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0