Cashflow!

Sitter och läser engelskan nu..alltså är detta tidsinställt.. anyway! IDag kommer ju csnpengar! Nice.. :) Ska slösa lite av dom på min och tims årsdag, men såklart inte allt hah!


Sen är det en sak.. tänkte berätta om mina planer för dagen..
MÅSTE verkligen ringa läkaren (ska jag väl göra typ nu..)
och läsa igenom min engelskauppsats, läsa engelska boken i 20 sidor och sen typ.. TV hela kvällen. Måndagskvällarna är bäst när det gäller tv ;D




Vet ni vad hongkongviruset är?..det är något nytt virus som kommer till sverige runt jul. Såklart dödligt som de flesta andra.. lite värre än vanliga "vintersjukan/vinterinfluensan", men inte så hemsk som svininfluensan. För..Honkong viruset drabbar inte unga människor, såsom svininfluensan gör. Men såklart drabbar det äldre och hjärtsjuka.. Så jag ska ringa min läkare för att be om sånt vaccin, plus vanligt vaccin.. och sen vill jag prata om min medicin med.. och waran-värdet.. äsch! Massa att göra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0