Crapy shit

Hellou... Jag har inte uppdaterat.. det finns två stora anledningar
1. jag har inte haft lust - finns en bakomliggande anledning där också.
2. jag har spelat sims iallafall halva dagarna..

Bakomliggande anledningen för ettan är p.g.a. Tim.
Jag pallar inte göra något kul eller viktigt (t.ex. blogga eller plugga) för han är ...lite off.


Men också en sak till jag vill berätta.. Min pappa är suoerförkyld....SUGER! Om jag blir nysig kommer jag ha riktigt jävla ont.. usch!
Sen suger det också för jag inte borde vara nära honom då, men han har underhållit mig hela dagarna haha! men men det gör väl inget. Idag ska jag verkligen plugga och sen ska jag skriva om bröllopet i helgen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0